Мобільний додаток Coursic
Наша співраця з клієнтом почалась з розробки LMS для його школи танців. Будучи задоволеним результатом, він замовив також розробку UX-дизайну мобільного додатку. Далі розказуємо про особливості роботи над цим застосунком і ділимось результатами.
Ціль
Не всім учасникам школи зручно користуватися адмін-панеллю з комп’ютера. Особливо, якщо ми кажемо про викладачів і звичайних учнів школи, які біжать на заняття після роботи. Зробити зручним відстеження прогресу навчання, звести бронювання уроків або внесення оплат до двох простих кліків — ось, чого хотів наш клієнт. Нам треба було спростувати рутинні процеси шляхом створення зручного додатку.
Проблема
Складність роботи була обумовлена тільки двома факторами:
- налаштуванням синхронізації мобільного додатку з усіма даними, які завантажуються в менеджмент-систему
- необхідністю завантаження відеогайдів з танцювальними рухами для студентів, які пропустили урок або хочуть потренуватися вдома
Але ми успішно впоралися з цим! Тому гортайте нижче, аби побачити результат.
Завдання
Окрім налаштування синхронізації і завантаження відеогайдів, виникла ідея створення квізу. Відповідаючи на певні запитання, користувач обирає для себе певний напрямок танців і навантаження. Круто і зручно, чи не так?
Окрім того, на меті було зробити зручним відслідковування прогресу студентів, можливість перенесення занять і інші корисні фішки.
Процес
Наша команда не мала ніяких обмежень під час роботи з проєктом. До того ж до команди, окрім UX-дизайнера і проєктного менеджера, був залучений клієнт. Спочатку ми розробили UX-дизайн і після його затвердження перейшли до UI-частини.
В нашого клієнта було чітке уявлення майбутнього візуального стилю, а ми швидко підхопили і реалізували його ідею. Це значно спростило і прискорило процес роботи.
Кінцевий результат
На виході клієнт отримав зручний додаток, яким зараз користуються майже всі учні і викладачі школи. По суті, це планінг-органайзер і відеогайд у світ танців.
На цю роботу ми витратили 200 годин робочого часу і залучили двох фахівців.