Feel the War: інтерактивний сайт-хронологія війни в Україні
Feel the War — це сайт з емоційною історією подій війни в Україні, створений щоб нагадати іноземцям, що Україна досі потребує потужної допомоги та коштів.
Завдання проєкту - допомогти іноземцям відчути війну не ризикуючи життям. Тим самим, залучити більше іноземної підтримки, як матеріальної так і моральної.
Ідея
На початку війни, ми відразу вирішили, що будемо допомагати Україні. Ми донатили кошти на ЗСУ, волонтерські організації, закрили всі можливі канали співпраці з россією, поширювали інформацію про війну серед наших клієнтів та знайомих.
Але ми хотіли робити більше, і залучати ще більше підтримки з усього світу.
Нам прийшла ідея розробити англомовний сайт, який би зібрав усі новини в одну емоційну розповідь, та показав світу, що таке справжня війна. І як це бути в епіцентрі подій.
Так з’явився — Feel the War.
Підготовка
Ми проаналізували обсяг новин, продумали та розробили концепцію.
Вирішили розділити сторінки сайту на місяці, щоб відвідувачі могли легко знайти конкретні події або дати. На кінець кожного місяця зібрали загальну офіційну статистику, яка у порівнянні допомагє осягнути весь масштаб трагедії.
Контент
Етап створення контенту умовно був поділений на: збір та систематизацію інформації, сторітеллінг та копірайтинг. Ми відібрали самі масштабні новини з офіційних ресурсів, до кожної події підібрали релевантні достовірні медіа матеріали, систематизували їх. Далі ми перейшли до сторітеллінгу і копірайтингу. Нашим завданням було емоційно, послідовно й логічно презентувати нашу розповідь. З чим ми впорались.
Реалізація
Основними кольорами на сайті було обрано червоний, чорний та білий. Емоційний аспект подій підкреслюється візуалами та анімаціями. Ми змогли вдало поєднати акцент на тексті та медіа в пропорції 50/50. Дизайн був створений в Figma, для розробки та анімаціїї було обрано сервіс Readymag.
Місія
Головною місією проєкту є збір коштів на допомогу Україні, тому особлива увага приділялась на сторінку підтримки. Ми довго думали яку саме організацію задіяти у нашому проєкті. Але після успішного — грандіозного збору коштів на Байрактар від Фонду Притули, питань не залишилось.
Результат
У нас вийшов унікальний сайт, який вперше зображає історію з такого ракурсу.
Всього за тиждень після запуску, проєкт мав 4400 унікальних візитів, 400 переходів на сторінку Фонду Притули, поширення і вподобайки серед українських зірок.
Статистика
5
експерта на проєкті
3
місяці роботи
500+
зібраних медіа матеріалів
5000+
відвідувачів веб-сайту протягом двох тижнів
Нагороди та згадки
Awwwards: Honorable Mention
2022
CSS Design Awards: Special Kudos
2022
CSS Light: Featured of the Day
2022
Design Nominees: Site of the Day
2022
BestCSS: Site of the Day
2022
Web Awards UA: 3d place
2022
CSS Reel: Site of the Day
2022