Лічка. Випуск #41 Дмитро Суслов, Addlium
Лондон, Великобританія Одесса 65000
+44 (20) 8068-5324
Branding
Startups
Wow sites
Web development
Ukraine is a capital of great people!
Please, support Ukrainian suppliers and army

Лічка. Випуск #41 Дмитро Суслов, Addlium

11:11
Віктор Бобок
Всім привіт!
11:14
Як добре що в Україні багато людей, успіхи та експертиза яких надихають інших! А це означає, що і проект "Лічка" не може бути осторонь, тому ми знова On Air🚀
11:14
Сьогодні у нас в гостях експерт з B2B продажів, Linkedin Advisor, який допомагає бізнесам зростати, про що він не соромиться розповідати великий публиці - CEO компанії Addlium Дмитро Суслов.
11:15
Діма, привіт! Ради бачити тебе у нашому форматі - як завжди наживо та без редактури)
11:16
Дмитро Суслов
Привіт 👋
11:16
Віктор Бобок
Як справи? Розкажи про себе та свій шлях у світ діджиталу, продажів та управління власним бізнесом.
11:32
Дмитро Суслов
Все добре, дякую
11:34
Мій шлях в бізнесі почався в 2007, побачив можливість, виявив потребу і разом з другом запустив рекламну агенцію - ми встановили відеомонітори в маршрутках і продавали відео рекламу
11:37
Партнер займався роліками, я продажами. Кожен тиждень ми їздили оновлювати контент. Одного разу в нас виникла ідея показувати відео гороскоп - то був розйоб, люди виходити з автобуса не хотіли поки не додивлялися до кінця 😅
11:39
зараз такій залученності у контент можна тільки позаздрити )
11:47
Далі була компанія - ADS group, це класичний digital, ми продавали маркетингові сервіси - SEO, контекст, таргетовану рекламу, робили контент маркетинг та нескладну розробку сайтів. Росли з 3 до 50+ людей в команді. Будували процеси, запускали відділ продажів, навчалися постійно. Цій компанії я присвятив 9 років. Досвіду купа, грошей - навпаки ))
11:53
Наступна компанія Сoreteka Marketing - робили майже те саме але продавали вже на зовнішні ринки, для цього активно використовували Linkedin. Я заглибився в цю тему і разом з командою ми не погано розібралися, як саме все працює.
11:53
Ми зрозуміли механіку, алгоритми та інші технічні аспекти лідгену, а маркетинговий бекграунд уже був напрацьований до цього.
11:55
І на перетині цих двох експертиз я заснував компанію Addlium - Social Selling Agency
11:58
Віктор Бобок
Цікава і насичена історія, інакше не скажешь) То ж го до Addlium
11:59
Як зараз себе почуває Addlium и які плани щодо масштабування компанії? Я маю на увазі і розмірах і у нових ринках.
16:18
Дмитро Суслов
Враховуючи ситуацію (війна, переміщення команди, відключення, обстріли, тощо) все гуд, але завжди хочеться краще, більше, системніше
16:20
Ми зробили багато роботи за минулий рік, визначилися з векторами розвитку, окреслили основні продукти, залишається робити, реалізовувати і швидкість цієї реалізації наш найбільший виклик
17:54
Віктор Бобок
Скільки людей працює в Addlium?
17:58
Дмитро Суслов
це не постійна величина, можу сказати, що з початку роботи команда збільшилася вдвічі
18:04
Віктор Бобок
Тобто це секрет?))) Бо математично якщо ти був один і взяв когось одного - ти збільшив компанію вдвічі
18:05
😃якщо що - то це безневинний тролінг)) можна не відповідати
18:20
Дмитро Суслов
In reply to this message
один - то не команда, коли починали нас було 6, зараз 14
18:23
Віктор Бобок
Супер! Тож давай поговоримо про безпосередньо твій домен
18:24
Які перспективи розвитку B2B ринку в наступному році і як ваша компанія планує використати їх для залучення нових клієнтів?
18:21
Дмитро Суслов
B2B ринок це щось дууууже велике, ми фокусуємось на певних індустріях, на конкретних гео, тому мені важно сказати, що буде з ринком в цілому
18:24
навіть якщо з конкретної індустрії нам потрібно залучити 100 клієнтів на рік - це капля в морі або навіть в океані
10:42
Віктор Бобок
а що це за індустрії? назови будь ласка топ-5
11:18
Дмитро Суслов
ми маємо найбільшу експертизу у IT, Logistics, Manufacturing and Professional Services
11:20
насправді це широкі індустрії, які представлені дуже різноманітними компаніями, тим не менш вони мають свою специфіку, яку ми досить добре розуміємо, а це важливо для роботи з побудови бренду, розвитку продажів, тощо
11:24
Віктор Бобок
я щойно побачив, що Addlium святкував свою річницю 3 дні назад) То ж можна сказати що ця наша бесіда символічна!
11:24
Щиро вітаю! і бажаю сталого розвитку та успіхів
11:27
Давай поговоримо про залучення. Я знаю що ви обрали ABM концепцію. Роскажи про це детальніше як це працює та які взагалі інноваційні підходи ви використовуєте для пошуку лідів через LinkedIn?
15:58
Дмитро Суслов
Так, обираючи між generic підходом та ABM (Account Based Marketing) ми рухаємось в напрямку глибокого вивчення профіля потенційного клієнта, в напрямку максимальної персоналізації
16:00
до цього додається коммунікація через контент, через упаковку і просування особистого бренду профіля С-level компанії
17:54
Віктор Бобок
І на практиці це дає перевагу в ще більшому зануренні в бізнеси та розуміння як їх самих так і людей в них працюючих. Так? Як маховик
18:12
Дмитро Суслов
так, але це відбувається не автоматично, не само по собі - це робота, постійна, як система
18:14
я вірю в те, що на довгому горизонті працюють лише системи - ефективний маркетинг, це система, продажі, це система, тому варто фокусуватися саме на цьому, що ми і робимо 🙂
18:31
Віктор Бобок
Тоді роскажи як ваша компанія використовує соціальні медіа та інтернет-маркетинг для залучення уваги потенційних клієнтів?
18:31
в тому числі про свою постійну медійну активність
20:08
Дмитро Суслов
- мене часто питають, як я все встигаю, в тому числі бути медійно активним?
- мій секрет простий - я ніфіга не встигаю ))
20:12
насправді у нас невеликий ресурс на маркетинг, але мені здається в нас виходить ефективно його використовувати - ми качаємо лістинги, формуємо кейси, збираємо референси від клієнтів, далі працює вже делівері - розміщуємо на сайті, надсилаємо клієнтам, тощо
20:14
In reply to this message
є план по розміщеннях, я виступаю на івентах, ми проводимо свої веби, але завжди хочеться більше 🙂
09:41
Віктор Бобок
In reply to this message
це нормально😁
09:43
давай поговоримо про менеджмент. Які питання для тебе як для CEO у сьогодення виявилися для тебе випробуванням на міцність?
17:58
Дмитро Суслов
оохх, згадую блекаут, обстріли, переміщення команди )
18:02
насправді, найбільший виклик для мене полягає в тому, щоб продовжувати мати віру, що попри все, можна будувати потужну компанію, зростати, бути прибутковим і працювати з клієнтами по всьому світу
18:03
і я певен, я із цим справляюсь 🙂
18:13
Віктор Бобок
так, враховуючи як ти тримаєш фокус - то так буде й надалі🙏
18:13
є якісь конкретні рецепти за якими ти стимулюєш й мотивуєш свою команду до досягнення високих результатів?
18:15
Дмитро Суслов
я намагаюсь бути відвертим із командою і будувати прямі комунікації, якщо у нас все погано - я так і кажу, якщо все добре - так само
18:17
і ця відвертість це не тільки про оперативну діяльність, це про стратегію, для того, щоб залучити людину я маю намалювати і показати їй велику картину, а не лише окремий шматочок
18:20
Віктор Бобок
а які ключові речи ти бачиш сам на цій великій картині? Це Addlium який завоював нові ринки або який є бенчмарком в галузі?)
18:23
Дмитро Суслов
насправді ні, це може якось не по-бізнесовому прозвучить, але я бачу на цій картині щасливих людей - це і команда, і клієнти, і я звісно )
18:25
для того, щоб це відбулося нам не потрібно ставити за мету бути #1 у світі чи якісь такі екстримальні цілі, для мене це більше про постіний розвиток, баланс, високу експертизу, стабільне зростання, тощо
18:26
Віктор Бобок
тоді логічним буде спитати чи ти сприяєш розвитку та професійному зростанню своїх підлеглих? І саме яким чином якщо так?
18:30
Дмитро Суслов
Розвиток - одна з наших базових цінностей, доречі це не тільки професійного розвитку стосується
18:32
Але якщо вже про це, то зараз ми будуємо ці процеси, в рамках яких команда буде мати напрямки та ресурси для розвитку, під ресурсами маю на увазі не тільки фінансові, але і ресурси часу, що також дуже важливо
18:45
Віктор Бобок
In reply to this message
а можна детальніше?
19:46
Дмитро Суслов
для мене важливо, щоб кожен член команди прагнув до чогось, мав бажання завтра бути трішки кращим ніж сьогодні, якщо це стосується наприклад якихось досягнень у спорті, у творчості чи в іншій сфері життя, для мене це означає, що людина здатна прогресувати, покращувати свої здібності, а отже зможе застосувати це і у роботі
11:25
Віктор Бобок
Такий підхід заслуговує на повагу. Саме страшне, що може бути у відносинах від керівництвом там людьми - це підхід "я начальник - ти дурак, ти начальник - я дурак". То як робиш ти відповідає концепції перетворення найманців у співробітників . Це важлива різниця бо найманці лише роблять то що їм говорять...СПІВробітник це той хто має емпатію до справи и готовий вирішувати проблеми чи то бізнеса, чи то кастомера та й таке....
11:26
я до того що саме з такими думками як у тебе можливо стати на шлях таких перетворень
11:27
я не можу не спитати. Враховуючи війну і обставини як ви командою створюєте сприятливу робочу атмосферу, що сприяє продуктивності та співпраці?
13:26
Дмитро Суслов
скажу чесно, мені важко оцінити продуктивність - в нас є прописані (і не прописані) бізнес процеси, є метрики по проєктах, формуємо KPI але поки ти малий - ефективність люди будуть створювати використовуючи свої сильні сторони, тому я намагаюся по-перше наймати людей сильні сторони яких підсилять і нас і по-друге, підсвічувати сильні сторони та перемоги людини, якщо я маю у команді класного спеціаліста і підсвічую йому, як він круто все робить, а також зони росту - то він і буде зростати, має зростати
19:00
Віктор Бобок
Розкажи будь ласка якусь реальну твою особисту історію успіху або результатом яким ти пишаєшся
12:47
Дмитро Суслов
певен найбільші історії успіху ще попереду, але якщо ретроспективно - то найбільшим досягненням я вважаю втримання команди у момент дуже високої невизначенності, критичної невизначенності
12:49
Віктор Бобок
це мабуть челлендж який ще досі на часі та й хто зна скільки ще він буде актуальним
12:50
Добре! Ми підійшли до фінішної прямої яка традиційно складається з 3 питань у форматі зворотнього відліку
12:51
Поїхали!
12:51
3. Що тебе драйвить та надихає до праці? Як ти відновлюєш енергію?
21:27
Дмитро Суслов
Мене надихає розвиток, коли кожний наступний день я трішечки краще ніж учора. І так само в компанії - маленькі покращення кожного дня дають крутий результат на довгій дистанції
21:28
А відновлююсь я найкраще ось так
21:28
21:29
Віктор Бобок
2. Що би сам собі порадив 15 років тому?
21:31
Дмитро Суслов
Навчатися новому, постійно
Формувати інвест портфель
Вчити англійську 🙈
Не їсти ту шавуху на вокзалі
21:42
Віктор Бобок
1. Опиши місце Addlium в майбутній України, що перемогла і стала розвиненою та технологічною державою
21:56
Дмитро Суслов
Я в це дуже вірю, викликів багато, але я вірю
21:59
Я хочу, щоб наш основний офіс зростав в Україні, ми генеруємо експортну виручку і даєм робочі місця молоді. Розбудовуємо свою компанію в Вільній Незалежній Україні 💙💛
22:03
Віктор Бобок
Дякую тобі за щирі відповіді і за цікаву бесіду. Не дивлячись на те що вона відбувалась у нас понад місяць , вона вийшла змістовна та корисна! 🙏
22:05
Дмитро Суслов
Дякую тобі за формат, за твій час
22:05
І за твоє терпіння )

Давайте поговоримо

про ваш проєкт

Прикріпити файл

.pdf .page .numbers .xls .xlsx .doc .docx .jpg .jpeg .png .rar .zip .7z - 3 MB

Формат: pdf, page, numbers, xls, xlsx, doc, docx, png, jpg, jpeg, rar, zip, 7z; Розмір файлу до 20Мб

Порожнє ім'я
Порожній розмір
Цей сайт захищений reCAPTCHA та Google Політика конфіденційності і Умови використання застосовуються.

Форму успішно відправлено :)

Упс! Щось пішло не так

Play
Showreel preview
Дякую за залишену заявку!
Заявку прийнято. Найближчим часом ми зв'яжемося з вами.
Упс!
Щось пішло не так