Domova | Брендинг та промо-сайт для компанії у сфері нерухомості
Domova допомагає власникам квартир домовитися про спільний продаж будівлі. Зареєстровані на платформі користувачі домовляються про продаж або покупку будівлі та отримують комплексну допомогу в розселенні багатоквартирного будинку.
Клієнт
Проєкт Domova — це стартап у сфері нерухомості. Це єдина в Європі платформа, яка об'єднує власників квартир та нежитлових приміщень аварійних будинків для спільного продажу всього будинку інвесторам або будівельним компаніям.
Метою нашого клієнта — допомогти власникам ветхої нерухомості досягти вигідного продажу, відродити історичні міські райони та вдихнути нове життя в архітектурні пам’ятки. Він створює унікальний інвестиційний інструмент, який змінить ринок нерухомості та принесе користь усім його учасникам.
Завдання
Перед Solar Digital стояло завдання створити брендинг та промо-сайт для унікального у своїй ніші продукту, які б поєднували простоту з функціональністю, викликаючи довіру. Наш клієнт хотів, щоб сайт мав темну та світлу тему, містив унікальні графічні елементи, а контент-менеджери могли легко наповнювати його новинами і оновлювати інформацію.
Рішення
Ми розробили айдентику, яка відображає суть цього унікального проєкту та його місію. Логотип базується на ідеї регенерації — оновлення ветхої або аварійної будівлі. У брендингу використані сині та світлі кольори як показники довіри та спокою, тоді як яскравий помаранчевий символізує рух.
Далі наша команда приступила до роботи над сайтом. Ми розробили елегантний і сучасний дизайн з чистим макетом, який ставить на перше місце зручність навігації та користувацький досвід. Витончене використання простору та мінімалістичних елементів підкреслює контент, а легка анімація додає сайту інтерактивності. В якості системи управління контентом (CMS) ми обрали WordPress.
Результат
Результатами наших зусиль стали привабливий брендинг та промо-сайт, які ефективно транслюють цінність пропозиції Domova. Завдяки поєднанню візуально привабливих елементів дизайну, включаючи логотип, кольори, типографіку та ілюстрації, ми успішно передали місію платформи щодо полегшення колективних продажів власності.
Більш того, підкреслюючи переваги для всіх зацікавлених сторін — залучених власників, будівельних компаній, інвесторів та держави — дизайн нашого веб-сайту підкреслює роль Domova як каталізатора для оновлення старих житлових фондів.