Розробка особистого кабінету для компанії у ніші нерухомості
Нашим завданням було створити зручний особистий кабінет, який був би інтуїтивно простий у використанні для всіх чотирьох суб’єктів ринку.
Клієнт
DOMOVA — стартап і єдиний у своєму роді проєкт, якому немає аналогів на ринку. Його місія — допомогти власникам аварійного житла продати його по вигідній ціні інвесторам і будівельним компаніям, які зацікавлені в придбанні такого майна і території.
Станом на 2021 рік понад 30 000 багатоквартирних будинків в Україні було визнано ветхими або аварійним. А після початку повномасштабного вторгнення ця цифра зросла в рази, і в країні з’явилося +150 000 постраждалих від війни домівок. Нашого клієнта надихає масштаб проблеми та бажання допомогти власникам нежилого і ветхого майна, тому цей проєкт не стільки про гроші, скільки про соціальну складову.
Ціль
Перед нами стояло завдання розробити брендинг, платформу і особистий кабінет, який був би зручний у користуванні всім учасникам ринку — власникам майна, інвесторам, будівельним компаніям і державі, яка зацікавлена у відновленні житлового фонду і залученні приватних інвестицій.
Оскільки проєкт був стартапом без аналогів, наша команда витратила 2,5−3 місяці на його discovery, що дозволило рухатись в правильному руслі, без численних технічних переробок і зависань по часу.
До речі, у цьому кейсі ми розповіли детальніше про брендинг і те, які сенси вкладали в логотип і як обрали кольорову палітру.
Завдання
Нашим завданням було створити зручний особистий кабінет, який був би інтуїтивно простий у використанні для всіх чотирьох суб'єктів ринку. Клієнт хотів, щоб інвесторам було легко знайти аварійне житло для подальшої купівлі, а його власники могли легко подати заявку на продаж майна, заповнивши форму.
Також ще одним побажанням стало створення світлої і темної теми для сайту і особистого кабінету.
Процес
Для покупців ми розробили два зручних варіанти для пошуку житла:
- у вигляді списку об'єктів із можливістю налаштування параметрів фільтру
- у вигляді мапи, на якій зручно пересуватися і шукати необхідні об'єкти
Цікаво, що спочатку клієнт хотів використовувати Google Maps для сайту, але потім, коли ми проконсультували йогоі порахували, скільки це буде коштувати, постало питання про пошук альтернативного рішення. Так ми запропонували OpenStreetMap і після схвалення цього варіанту технічно його впровадили.
Для продавця ми розробили подачу заявки у вигляді заповнення форми, яку також було б зручно переглянути його сусідам. Під час реалізації ми врахували всі юридичні складнощі і прагнули зробити процес максимально простим і прозорим.
При роботі з проєктом використовувались технології, які більш доцільні і вигідні з точки зору грошей і раціональності ризиків: Wordpress — для маркетингового сайту, Laravel, Vue. js, Redis, ElasticSearch та купа інших — для бекенду і фронтенду.
Кінцевий результат
Ми розробили сучасну систему, де врахували десятки різних юридичних випадків і змогли зробити зручне рішення як для продавців аварійного майна (подача і перегляд заявок, перегляд детальної інформації по всьому будинку), так для інвесторів і будівельних компаній (карта / список об'єктів, порівняння, вибране, подача заявок, перегляд детальної інформації).
На платформі створено максимально прозорі умови. Продавці подають запит на продаж свого житла, проходять модерацію та бачать анонімізовані запити на продаж свої сусідів. Будівельні компанії знаходять аварійні будинки, користуючись зручною картою для пошуку або списком.