Розробка сайту для консалтингової компанії Torch 42
Клієнт Torch 42 звернувся до нашої компанії з метою розробки сучасного та стильного промо-сайту для своєї бухгалтерської компанії, яка працює як в Україні, так і в Польщі.
Метою проекту було створення сайту, який буде ефективно просувати послуги компанії та акцентувати її місію, одночасно бути легким у використанні та зрозумілим для широкого кола відвідувачів.
Була виконана розробка сайту на базі платформи WordPress.
КЛІЄНТ
Наш клієнт, компанія Torch 42, надає повний спектр послуг, включаючи облік за національними стандартами, декларування та податки, кадровий облік, включаючи накази, книжки та особові картки, а також військовий облік. Крім того, компанія пропонує юридичні консультації, роботу з договорами та державним реєстром.
Компанія Torch 42, раніше відома як Dominion, спеціалізується на наданні послуг у галузях бухгалтерії, податків та законного забезпечення діяльності для малих і середніх бізнесів в Україні. Завдяки своєму великому досвіду, компанія успішно обслуговує бізнеси в таких галузях, як IT, крюінг, цифровий маркетинг, відео продакшн, дизайн та імпортна торгівля.
Клієнт Torch 42 звернувся до нашої компанії з метою розробки сучасного та стильного промо-сайту для своєї бухгалтерської компанії, яка працює як в Україні, так і в Польщі. Була виконана розробка сайту на базі no-code платформи WordPress. Метою проекту було створення сайту, який буде ефективно просувати послуги компанії та акцентувати її місію, одночасно бути легким у використанні та зрозумілим для широкого кола відвідувачів.
ЗАДАЧА
Задачею нашої компанії було створення односторінкового лендінгу, який мав об'єднати сучасність, мінімалізм та функціональність. На початку співпраці з клієнтом ми виявили, що йому потрібен лендінг трьома мовами для залучення потенційних клієнтів та розповіді про послуги, які надає компанія. Клієнт мав проблему зі своїм попереднім сайтом, на якому інформація була розкидана на різних сторінках, що не забезпечувало зручності для відвідувачів. Тому він бажав мати компактний лендінг, який об'єднав би всю необхідну інформацію про послуги компанії на одній сторінці. Крім того, ми повинні були врахувати можливість додавання нових мов до сайту в майбутньому.
Наша команда взялась за створення лендінгу з високою конверсією, який би відповідав усім вимогам клієнта. Ми розробили дизайн, який привертає увагу та зручну навігацію, щоб відвідувачі могли швидко знайти потрібну інформацію. Також ми врахували можливість розширення сайту на нові мови.
Після успішного виконання проекту клієнт отримав сучасний, мінімалістичний та функціональний лендінг, який дозволяє ефективно просувати послуги компанії та залучати нових клієнтів.
Рішення
Для розв’язання поставлених задач нашою компанією було виконано наступні етапи створення лендінгу:
- Підготували бриф. Підготування брифу для заповнення та проведення розмови з клієнтом, уважно вивчивши його потреби та вимоги.
- Аналіз ніші та конкурентів. Наша команда приступила до пошуку рішень, які були б найбільш ефективними у цьому проекті. Ми провели глибокий аналіз ніші, конкурентів та визначили найкращі практики.
- Створення команди для проекту. Над проектом працювала команда з чотирьох фахівців: арт-директора, дизайнера, менеджера проекту та програміста. Кожен з них вносив свій внесок у розробку лендінгу.
- Дизайн та корректировка на базі відгуків клієнта. Дизайн сайту був створений за одну ітерацію з невеликими редагуваннями. Ми активно спілкувалися з клієнтом та враховували його побажання. На сайті ми використали графіку та анімацію, уникаючи використання зображень.
- Вибір платформи для створення сайту. Розробка сайту на платформі Wordpress була здійснена одним із наших дизайнерів. Ми використали індивідуальний запит клієнта та дотрималися принципів розробки.
Наша компанія Solar Digital успішно створила стильний та функціональний лендінг, який відповідає всім вимогам та потребам клієнта.
РЕЗУЛЬТАТ
Наша робота полягала у виконанні замовлення по розробці сайту для бухгалтерської компанії Torch 42, яка працює в Україні та Польщі. На основі розмови з клієнтом ми визначили його потреби та вимоги, та підготували до заповнення бріф. Ми успішно виконали аналіз ніші та конкурентів, що допомогло нам знайти найкращі рішення для проекту. Результатом стало створення односторінкового лендінгу, який приваблює потенційних клієнтів та розповідає про послуги, що надає компанія.
Статистика
1
концепція дизайну
1
місяць роботи
4
спеціаліста в команді
3
мовні версії