Брендинг для компанії GARTAL зі сфери нерухомості
Створити новий візуальний стиль для великої компанії у сфері нерухомості? І влучити в яблучко з перших концептів?
Розповідаємо, як ми розробили брендинг для чеської компанії, який сподобався всім співробітникам.
Клієнт
GARTAL — чеська компанія з нерухомості з інноваційним підходом до створення проєктів для комфортного проживання і збереження навколишнього середовища.
Вони надають комплексні послуги від консультації з вибору нерухомості до фінансування купівлі через іпотеку GARTAL, будуючи відносини з клієнтами на чесності та відкритості.
Проблема
Компанія клієнта прагнула до змін. Для того, щоб йти в ногу із часом, підкреслюючи свої переваги перед конкурентами, треба було зробити редизайн фірмового стилю.
Попередньо компанія мала справу зі 100 іншими підрядниками і перебрала 100+ концепцій. Засмучені результатами, GARTAL знайшли наше портфоліо і після детального перегляду звернулися до нас.
Завдання
Перед Solar Digital стояло непросте завдання — запропонувати рішення, яке 100% сподобається клієнту і яке не змогли запропонувати інші компанії.
Процес
Наша робота над створенням брендингу розпочалася з мудборду, який допомагає нашим дизайнерам визначитись із загальним настроєм проєкту. Мудборд, по суті, це — набір кольорів, шрифтових пар, іконок, картинок, на основі якого ми формуємо уявлення про майбутній результат для команди і клієнта.
Готовий мудборд ми презентували замовникам, а вони обрали той варіант, що їм до вподоби. Після цього команда Solar Digital приступила до роботи, аби втілити ідею в життя.
Клієнт обрав помаранчевий колір в якості акцентного, але попросив знайти більш цікавий відтінок. В процесі відбору ми знайшли те, що йому подобається, а також розробили і погодили 7 додаткових кольорів, яскравих та наближених до пастельних. Нами було запропоновано 5−6 варіантів патернів, з яких потім Gartal обрали 2.
При створенні логотипу дизайнери Solar Digital орієнтувалися на образ компанії. GARTAL — активна та досвідчена компанія, яка оновлює архітектуру міста. Запропонований нами логотип, як і колір, демонструє енергію і прогресивність. Він мінімалістичний, але передає необхідні сенси.
Результат
В рамках співпраці ми розробили для GARTAL купу усього, включаючи:
- логотип
- палетку фірмових кольорів
- патерни
- фірмові візитки для співробітників
- рекламу для білбордів в різних кольорових варіаціях
- банери для контекстної реклами
- дизайн для постів і сторіс у соцмережах
- фірмовий одяг
- брендування для машини
- фірмову презентацію
Під час презентації брендингу вся команда Gartal одностайно прийняла нашу роботу, підтримавши нас оплесками! Вони навіть вже презентував фірмовий мерч в рамках промо-компанії.
Зараз Solar Digital перебуває на етапі розробки нового сайту для GARTAL, готуючи його до релізу. Незабаром ми поділимося результатами роботи.