Розробка брендингу для містечка біля моря
Мабуть, кожен з нас мріяв жити в місці, де є буквально все. Де можна жити, працювати та відпочивати, не виїжджаючи за межі одного комплексу.
А якщо ми скажемо, що таке місце вже існує? Більш того, воно знаходиться в Одесі.
Ні, це не жарт і не фантастика. Це — Gross Liebental, унікальний житловий комплекс, який поєднує в собі все, що потрібно для комфортного та щасливого життя. Цей кейс про те, як Solar Digital створили унікальний брендинг, який неможливо сплутати з жодним іншим.
Наш клієнт
Gross Liebental — проєкт будівельної компанії Zezman. Комплекс складається з трьох районів: житлового, робочого бізнес-району та рекреаційної зони для відпочинку.
Мета — створити самодостатній житловий комплекс, який зменшить потребу в маятниковій міграції, тобто переміщенні людей з околиць до центру міста та назад. Завдяки повній інфраструктурі, мешканці Gross Liebental можуть задовольнити всі свої потреби локально. Це дозволяє уникнути заторів та знижує час на дорогу.
Завдання
Основне завдання полягало у створенні брендингу. Необхідно було розробити айдентику, яка відобразить унікальність, преміальність і демократичність дизайну.
Рішення
Наша команда розробила комплексний брендинг для проєкту. Це був один із наймасштабніших і найдетальніших кейсів, які ми коли-небудь робили. Розробили брендбук обсягом понад 100 сторінок, де продемонстрували велику кількість різних носіїв.
Gross Liebental — це справжнє швейцарське селище, де ми намагалися поєднати стилі Bauhaus і швейцарської школи дизайну. Цей вплив простежується навіть у самій назві Gross Liebental.
Що ви побачили? Дерево? Ключик? Планування квартири? Чи може поєднання двох літер «G» і «L»?
Не переживайте, психоаналізом займатись не будемо. Ми створили надзвичайно грайливий логотип — це аж чотири різних символи, зібрані в одному логотипі, що є рідкістю.
Була створена ціла серія різноманітних графічних шаблонів для логотипу. Ми використали форму овала, яка є основою логотипу, і нестандартні кольори. Нашим завданням було зробити так, щоб дизайн був як елегантним, так і демократичним, підходив до різних шарів суспільства, зокрема до більш заможного середнього класу. Використані кольори вибрані так, щоб вони виглядали якісно і преміально, але водночас яскраво і дружелюбно. З цих овалів ми створили величезну кількість різноманітних графічних варіацій, що надали нам повну свободу і гнучкість в реалізації фірмового стилю на різних носіях. Solar Digital розробив понад 50 різних типів носіїв фірмового стилю, таких як надувні круги, блузки, кепки, реклама на трамваї, візитки, конверти, бланки.
Особливу увагу ми приділили розробці креативних рішень для зовнішньої реклами, білбордів і цифрової реклами. Наші макети дизайну зовнішньої і цифрової реклами розроблені так, щоб клієнт міг самостійно застосовувати їх без нашої допомоги.
Процес
Приємно, коли клієнти рекомендують нас своїм партнерам, а ще приємніше, коли вони повертаються до нас з новими проєктами. Так сталося з Zezman, який після успішної співпраці звернувся до нас з проханням розробити айдентику і фірмовий стиль для іншого житлового комплексу Dwells.
Щотижневі дзвінки з Gross Liebental швидко стали традицією. Клієнт наполягав на тому, щоб вони відбувалися у п’ятницю у другій половині дня, пояснюючи це так: «Зазвичай, хтось з підрядників нас розчаровує протягом тижня, але ви завжди даруєте нам заряд позитиву перед вихідними.» Почути такі слова було надзвичайно приємно і мотивуюче для всієї нашої команди.
З боку Gross Liebental проєкт очолив Віктор Шолошенко, один із найбільших та найсильніших маркетологів України. Він дуже вимогливий та вибагливий, але ми змогли йому догодити. Сміливо можемо сказати, що наша співпраця виявилася надзвичайно успішною.
Solar Digital згенерували так багато різних цікавих варіантів, що клієнт мав лише проблему, яку з них обрати. Всі наші дзвінки перейшли в те, що Gross Liebental просто вів між собою дискусію. І, власне, ми просто слухали суперечки, хто за що голосує. Але при цьому отримали і компліменти, що і перший, і другий, і десятий варіант класний.
Результат
Обсяг виконаної роботи вражає!
Solar Digital з гордістю може заявити, що не лише виконали всі обіцянки, але й значно перевершили очікування клієнта. Це історія про те, як ми створили унікальний брендинг, який неможливо сплутати з жодним іншим.
Незважаючи на те, що через війну проєкт не зміг реалізуватися в повному обсязі, Gross Liebental залишається яскравим прикладом нашої здатності створювати кейси, якими ми можемо пишатися.