Розробка професійного еко-брендингу для компанії Sustayn
Sustayn - одна з тих компаній, які використовують зелений маркетинг як свою основну стратегію. Саме тому вони замовили нашій команді новий екологічний брендинг. Під час співпраці з Sustayn, ми визначили основну мету - створити вражаючий і сучасний еко-брендинг, який перевершить конкурентів на насиченому екологічному ринку.
Клієнт
Sustayn спеціалізується на виробництві екологічних сільськогосподарських товарів. Компанія присвячена розвитку зеленої економіки та створенню стійких ланцюгів постачання біомаси. Експертиза клієнта полягає у наданні високоякісного посадкового матеріалу для Міскантусу, що дозволяє створити високоефективні плантації біомаси.
Тому для нашого клієнта і нас було вирішальним створення унікального екологічного бренду, який забезпечує їхню позицію як еко-активістів та стійкої компанії за допомогою очевидного, але стильного й сучасного еко-брендингу.
Задача
Наш клієнт є однією з компаній, що використовують стратегію зеленого маркетингу, тому було важливо створити екологічний брендинг.
Наша компанія взялася за виклик створення вражаючого еко-брендингу для бізнесу, оскільки ринок еко-продукції багатий на компанії, що схожі одна на одну. Ще одним викликом було те, що клієнт не мав чіткої ідеї того, яким має бути їхній бренд.
Рішення
Ми не хотіли створювати ще один «безіменний» екологічний бренд, тому нам потрібно було провести обширне дослідження кращих практик на ринку.
Наша команда підготувала вичерпний опис проекту для клієнта, що допоміг нам краще уявити собі візію Sustayn з приводу їхнього нового еко-бренду. Як команда, ми хотіли отримати краще уявлення про екологічні цінності Sustayn, оскільки вони були основою нашого нового проекту з брендингу. Тому ми провели спільне командне народження ідеї, що допомогло нам покращити спілкування з клієнтом.
Ще одним важливим етапом проекту було проведення дослідження цільової аудиторії. Викликом було визначити та проаналізувати екологічні та стилістично спрямовані бізнеси, які відповідають зеленим маркетинговим цінностям нашого клієнта.
Ці результати досліджень допомогли нашій команді прийти із сучасними ідеями по створенню екологічного логотипу.
Наша команда базувалася на кращих еко-маркетингових практиках для створення унікального логотипу, який символізує природу, стійкість та інноваційний підхід Sustayn.
Під час першої ітерації ми розробили більше ніж чотири різні концепції еко-брендингу. Одна з цих концепцій відразу сподобалася клієнту, тому ми провели остаточне уточнення стилю. Це включало саму брендування, кольорову палітру, шрифти та графічні елементи, які створили послідовний та впізнаваний образ компанії.
Результат
В результаті замовлення еко-брендингу наш клієнт отримав:
- Нове брендування, яке підкреслює екологічні цінності та зелену маркетингову стратегію Sustayn.
- Новий екологічний логотип та крутий корпоративний сайт під ключ для бізнесу
- Розроблені еко візитки, індивідуальний бланк для ділових листів та візуальні матеріали для соціальних мереж.
- Індивідуальний брендбук з повною інформацією про брендування та дизайн.
Статистика
2
Дизайнера
4
Концепції
80
Годин
1
Місяць роботи